منچستر سیتی
 
جهان ورزش
 
 
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : عرفان

    ديدار رئال مادريد و منچسترسيتي در چارچوب نخستين شب بازي‌هاي ليگ قهرمانان اروپا در سانتياگو برنابئو مادريد برگزار شد که در پايان مادريدي‌ها توانستند با نتيجه 3 بر 2 حريف انگليسي را پشت سر بگذراند.


درست 30 دقيقه مانده به شروع اين ديدار، پليس اسپانيا با 100 نفر از هواداران منچسترسيتي که براي تشويق تيمشان به مادريد آمده بودند درگير شد. هواداران سيتي که بيرون مغازه‌اي روبه‌روي ورزشگاه ايستاده بودند و در حالي که هيچ کس نيز کاري غير عادي انجام نداده بود، پليس با باتوم به سوي آنها آمد و آنها را متفرق کرد.


ناتالي پايک، يکي از هواداران سيتي در اين مورد گفت: در طول 20 سال گذشته هرگز چنين چيزي نديده بودم. در طول زماني که هوادار سيتي هستم، آنها هيچ گاه درگيري به وجود نياورده‌اند. همواره سرودهاي تيم خود را مي‌خوانند و با يکديگر مي‌خندند. با زنان، کودکان و جوانان هوادار باشگاه بسيار بد رفتار شد. اين به هيچ وجه خوب نيست. از اين موضوع خيلي ناراحتم.


وي ادامه داد: مغازه‌اي که روبه‌روي ورزشگاه قرار داشت بسيار شلوغ بود. طبيعي بود که همه جلوي آن بايستند. پيش از آنکه پليس به سوي هواداران سيتي حمله کند، هيچ اتفاق غير عادي رخ نداده بود. همه به شکلي دوستانه در کنار هم ايستاده بودند. پليس هم هيچ گونه تذکري نداد و از هيچ کس نخواسته بود متفرق شود. تنها کاري که پليس انجام داد اين بود که باتوم‌هاي خود را بالا برد و به هواداران سيتي حمله کرد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش و آدرس sport.zp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 14050
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

كد ماوس